Work.ua відсвяткував своє чотирнадцятиріччя, на сайті було яскраве оформлення, а роботодавці ще й досі можуть скористатися святковою знижкою на послуги. За цим стояла злагоджена робота великої команди, покажемо вам, як саме готувалися до свята дизайнери.
Ви пам'ятаєте, що кожна задача у нас починається з гарного дослідження: шукаємо на різних ресурсах гарні роботи колег по цеху. І вже на цьому етапі варто розігрівати свою фантазію, бо тема може охоплювати багато цікавих ідей. День народження може бути зображено вечіркою, тортом, подарунками, квітами, повітряними кульками. Список можна продовжувати безкінечно і від нього залежить кількість концепцій, які можна придумати. Ідеї краще записувати, бо поки дивишся на торти, кульки вже з голови відлетіли. Після дослідження обираємо кілька різних концепцій і починаємо їх відтворювати в умовах нашого сайту. Тут варто пам’ятати, що оформлення має бути святковим, гарно виглядати на різних розмірах екрану, акційні банери мають бути зрозумілими для користувачів. Розігріта дослідженням фантазія тут має просто шкварчати 🔥
Далі показуємо варіанти колегам, обговорюємо, голосуємо, прислухаємося до рекомендацій, вносимо правки, знову показуємо та обираємо фаворита. В цьому році всім до душі припав різнокольоровий серпантин. Розслабляємось і починаємо клепати банери у всіх необхідних форматах. Їх багато, але завдяки Маші у нас завжди є повний список необхідної графіки (Маша ❤️).
Коли всі банери готові, показуємо їх команді дизайнерів. Якщо правок нема, віддаємо всю цю красу замовнику на перевірку. А замовник — це завжди правки (ну майже завжди, штаб-квартира ❤️). Коли оформлення побачили всі, хто мав побачити, й шрифтами гратися вже не треба, ми починаємо різати банери. Вони повинні бути спеціальних розмірів і назв, щоб не гнівити богів верстки (Вікторія ❤️). Ви тут правок аж ніяк не очікували, але вони є скрізь. Нам з верстальниками дуже пощастило, в процесі верстки ми постійно спілкуємося, дивимося на результат, приймаємо рекомендації та підправляємо. Не забуваємо, що весь цей час програмісти чаклують над механікою акції, бо -22% самі не нарахуються. Коли оформлення зверстано, знижки нараховуються і виглядає все нічогенько, вся команда активно тестує роботу оформлення та акції. Ну і про правки не забувайте.
А потім одного ранку всі ми бачимо результат роботи на сайті, клієнти отримують святкові листи, менеджери повідомляють про акцію, користувачі пишуть нам побажання під найкращими новинами від богинь контенту (богині ❤️). Ось тут вже правок наче не повинно бути, можна видихнути та відсвяткувати 🎂