Колись давно ми дуже сильно заморочились та створили найкращий блокнот у світі. Зробили так, що тепер усі компанії хочуть і собі такий. Навіть типографія з гордістю ставить своїм клієнтам у приклад наш чудовий блокнот. А наші клієнти в захваті, коли отримують новий екземпляр.
Кожного року ми випускаємо новий дизайн блокноту. Цей рік не став виключенням. Євгеній Павловський взявся за цю задачу. Провів дослідження, намалював кілька варіантів, показав результати команді. Ми обрали найкращий варіант.
Але найцікавіше починається в той момент, коли треба готувати до друку 20000 блокнотів. Сказати, що це стресово — не сказати нічого.
Велика подяка Антону Півню, нашому директору з розвитку, який вміє знаходити спільну мову з усіма підрядниками та доносити наші цінності, типу, «добре або ніяк». Звичайно в нас є улюблена типографія, яка знає як і що робити – типографія «Україна». Дуже вдячні за стабільну якість.
Ми завжди замовляємо тестові екземпляри та приїжджаємо на старт друку. Так ми впевнені в якості подарунків.
Бувають цікаві та унікальні браки. Наприклад, два блокноти з двома обкладинками.
Блокноти завжди дуже мінімалістичні. Ми використовуємо тиснення, лак та конгрев. Обкладинка завжди синьо-біла. В середині кольорова з побажанням. За гарні тексти дякуємо відділу контенту.
Окремо хочеться відмітити внутрішні аркуші блокноту — світла клітинка зроблена таким чином, що вона не привертає до себе багато уваги та не відволікає, але і допомагає писати. Скруглення кутів потрібні для того, щоб блокнот виглядав добре під час використання та носіння в сумках — такі кути не гнуться та не перетворюються на мотлох згодом.
Ще ми зазвичай робимо листівку до дня HR. Зазвичай вона в стилі блокноту. Цього року виглядає так. Деталі побажання приховані всередині.
Якщо вам пощастило бути власником такого чудового подарунку, можете написати в коментарях, для чого ви його використовуєте. Я, наприклад, люблю думати малюючи в блокноті, якщо переді мною стоїть не дуже проста задача.