Свіжий погляд на стрічку новин у Фейсбуці
25 листопада 2020

У світі діджиталу час плине надзвичайно швидко. Щоб залишатися на місці, треба дуже швидко бігти. За новинами, трендами, оновленнями. Одного дня ми поглянули на стрічку новин Work.ua у Фейсбуці і вирішили, що вона потребує свіжого погляду.


Навіщо все це

Фейсбук — це інструмент, що робить комунікацію між брендом і аудиторією простішою та доступнішою. Саме тому рівень якості цієї комунікації має бути на висоті (навіть не зважаючи на те, що інколи сам Фейсбук псує наші картинки 😏). Перше, що бачить користувач у стрічці — зображення. Тож вони мають бути впізнавані, якісні, доброзичливі. Крім того, нам здалося, що Фейсбук компанії може виглядати більш різноманітним, якщо ми застосуємо більше кольорів та різноманітних зображень.

Процес

Ви не повірите, але цього разу ми почали роботу з дослідження. Будили уяву і накопичували ідеї, переглядаючи стрічки конкурентів і тих ресурсів, що читаємо і поважаємо самі.

Відокремили декілька факторів, які, як ми вважаємо, є ключовими для якісного зображення у стрічці. Почали розробляти концепції для картинок чотирьох типів. А саме:

  1. Опенграф 
  2. Факт дня
  3. Цифра дня
  4. Цитата

З самого початку проєкту ми поставили собі мету: навчити відділ Маркетингу працювати з зображеннями для стрічки самостійно. Тож ми повинні були врахувати, що картинки мають легко автоматизуватися у Фігмі. Нам було необхідно встановити деякі рамки щодо кількості тексту на зображенні, палітри, а також передбачити підбір фото та візуального матеріалу.

Обрати було складно, скажемо чесно. Але функція перш за все. Тому ми зупинилися на універсальних і дієвих варіантах.

Додали у стрічку кольори нашого бренду. Обрали емоджі як основний метод ілюстрації на зображеннях. Привели всі картинки до єдиного стилю та отримали згоду від відділу Маркетингу.

Здається, всього чотири типи картинок, а стільки узгоджень, ідей і матеріалу було пройдено.

Тепер в нашому арсеналі є набір різноманітних кольорових зображень. 

Але це ще не кінець!

Ми вже казали, що мали на меті навчити відділ Маркетингу працювати з картинками самостійно. Це, на наш погляд, найцікавіша частина. Так, просто створення інструкцій і проведення майстер-класу — замало! Ми створили курс, щоб навчитися розробляти картинки міг будь-хто.