Впевнені, ви пам’ятаєте, що 17 листопада кожна компанія, дійсність якої підтверджена, отримала від Work.ua одну безкоштовну вакансію. Ми й надалі плануємо надавати одну публікацію кожного місяця до кінця травня.
Саме тому ми запустили ремаркетинг на поточних і потенційних роботодавців. Наша реклама повинна повертати роботодавців на сайт і приваблювати нових. Ось для чого потрібен лендинг. Користувач бачить нашу чудову рекламу і переходить на окрему сторінку на сайті, яка дуже конкретно описує умови отримання безкоштовної вакансії, переваги роботи з Work.ua, а також нагадує, що у нас є інші послуги для роботодавців.
Процес
Потрібно було діяти швидко. Ми вже мали сформований стиль проєкту, чітку структуру майбутнього лендингу.
Для нас було важливо:
- Зробити перший екран привабливим і одразу дати користувачу розуміння основної ідеї проєкту.
- Розкрити переваги взаємодії з Work.ua і показати, що велика кількість компаній вже довірилась нам.
- Зробити call to action помітним і яскравим, але не тиснути на користувача.
- Дотриматися стилістики проєкту та Work.ua загалом.
Загалом було розроблено два концепти. Кожен з них мав два варіанти палітри.
Реалізований лендінг взяв найкраще від кожного з них!
Для першого екрану ми обрали білий колір, ілюстрацію з новини про надання безкоштовної вакансії та застосували градієнт, що використовуємо на сайті для інтерфейсу роботодавця.
Динаміки та свіжості додають одинички, які з'являються на сторінках з паралакс-ефектом. Знову ж таки, не дратують зайвою анімацією, не відвертають увагу. Така собі ледве помітна родзиночка для поціновувачів.
Переваги взаємодії з Work.ua та умови проєкту винесли в окремий блок і забезпечили його картками-ілюстраціями, які підкреслюють важливі ідеї в тексті.
Блок з логотипами, послугами для роботодавця та футер вам вже знайомі.
Тепер трошки про call to action. Щоб користувач не відчував тиску, але мав змогу дотягнутися до кнопки у будь-який момент і точно помітити її, ми залишили кнопку у хедері лендингу, який завжди прилипає до верхньої межі сторінки. Кнопка завжди є, але вона доброзичлива і не дратує.
Авжеж, лендинг двомовний! І вже приєднаний до сайту! Тому ласкаво просимо до споглядання ;)