Коли вже закінчилася святкова метушня, можна видихнути та спокійно розказати, як ми готувалися до новорічних привітань наших клієнтів. Вже всі побачили наші крутезні листівки, тож тепер вмощуйтесь зручніше, заварюйте чайок і дізнавайтеся історію їхнього створення.
Як ви знаєте, у нас є прекрасна традиція — вітати клієнтів з новорічними святами за допомогою незвичайних та душевних подаруночків. Незважаючи на всі особливості 2020 року, ми, звичайно, її продовжуємо. Адже в складні часи особливо важливо поділитися теплом та добротою.
Як і кожну велику задачу, ми розпочали з обговорення з усіма учасниками процесу. Відділ розвитку, дизайн та маркетинг поспілкувавшись вирішили, що листівки як ніщо інше передають атмосферу Нового року. А що може бути краще ніж новорічна листівка? Правильно! Це листівка, підписана власноруч. У часи дистанціювання, месенджерів та електронної пошти ми вхопилися за ідею персоналізованої листівки для клієнтів і взялися за реалізацію цього цікавого проєкту.
В процесі обговорення, стало зрозуміло, що буде круто зайвий раз зробити приємно всій команді. Так виникла ідея листівок, які отримав кожен з нас.
Було дуже приємно отримати власноруч підписану листівку зі словами підтримки та вдячності, відчути наскільки важливим є те, що робить кожен з нас. А побачивши вашу реакцію, ми зрозуміли, що на вірному шляху.
Ми завжди намагаємося досягнути WOW-ефекту від подарунку. А вже знаючи, як приємно і підписувати, і читати побажання, ми вирішили запустити хвилю добра і дати можливість нашим клієнтам також привітати близьку людину власноруч підписаною листівкою. У нас вималювався комплект із двох листівок і марки.
Залишилось тільки гарно все це оформити) Ми згадали, що Настя Слюнченко раніше намалювала крутезного оленя, його взяли за основу. Також важливо було, щоб листівка була фірмовою за кольорами, яскравою та новорічною. Так з'явилися перші варіанти.
Також ми почали розглядали варіанти оформлення всього комплекту листівок. Щоб зробити все гарно і зручно, подивилися які варіанти зустрічаються.
Подумали, як зробити, щоб листівка і марка не загубилися. Так поступово виникали перші макети.
Покрутивши всі варіанти і коли все вже подобалось, ми зустрілися з представником типографії. Обрали найкращий папір і вирішили, де зігнути листівки, щоб нічого не стирчало. І коли все було готово, схрестивши пальці, почали друкувати. Коли побачили перші результати — вони перевершили всі наші очікування.
Щоб витримати стиль і скласти цілісне враження від подарунку, додали новорічно-зимовий конверт.
Після друку всіх необхідних матеріалів ми попросили менеджерів підписати листівки для своїх рідненьких клієнтів. Відділ розвитку все укомплектував і побіг радувати Укрпошту передноворічними відправленями. А було їх ну дууууже багато, цього року ми подарували тепло та радість новорічного привітання 10 000 клієнтів. Вклавши душу в привітання, ми отримали такі ж душевні відгуки від наших клієнтів.
Дякуємо всім, хто брав участь у цьому проєкті! Ви неймовірно круті!