Минулого року ми запустили мобільний застосунок для шукачів Work.ua. Зазвичай поруч з мобільними застосунками йдуть сповіщення. Ми намагаємось зробити так, щоб функціонал застосунку максимально відповідав сайту, тому центр сповіщень робили для всього проєкту в цілому.
Ми досліджували різні великі проєкти, якими користуються багато людей. Серед них були Facebook, Instagram, Pinterest, Airbnb та інші.
Про які важливі штуки ми дізналися:
- Текст сповіщення не повинен натякати на дію, це суто інформаційна історія.
- Непрочитаність сповіщень реалізована дуже по-різному у великих проєктах, ми обрали нашу з другої ітерації, непрочитанні сповіщення стали більш помітними, але не дратують.
- Якщо це сайт і ви робите сповіщення спливалкою, також треба робити окрему сторінку з цими сповіщеннями, на яку можна дати посилання.
- Налаштування складніші за самі сповіщення. Центр сповіщень на сайті та в застосунку, ел. пошта, пуші та месенджери — тут багато залежностей, які треба добре продумати.
- Налаштування повинні бути швидкодоступними. Тому просто у сповіщеннях на сайті та в застосунку є посилання на налаштування.
І ще одна річ про яку не треба забувати — сповіщення мають тенденцію розростатись, тому з самого початку їх треба робити максимально простими та закладати фундамент для майбутніх змін.
Також ми працювали над кольорами, об’єднали в єдиному стилі меню користувача застосунку, сповіщення та налаштування, і тепер це виглядає ось так.
Чекайте на оновлення у наступних серіях ;)