Чи можна кар’єрно зростати у Реакторі? Звісно, так! Тільки за 2020 рік це вже зробили майже 30 наших колег. Так-так, ми й самі приємно здивувалися! І вирішили зібрати для вас найважливішу інформацію про те, як вирости у нас в компанії: історії співробітників, лайфхаки та найпопулярніші професії.
Рости й досягати висот у кар'єрі допомагають дві речі: професійні навички людини та її особистісні якості. Кожному співробітнику, який виріс у Реакторі, ми поставили два питання: які твої якості та які твої навички допомогли тобі вирости? Про це ж запитали у їхніх керівників. А що у підсумку? У підсумку у нас вийшла серія дописів про співробітників, які отримали підвищення в нашій компанії за останні рік-півтора.
Дописи виходитимуть раз на тиждень, а останній буде присвячений 7 найпопулярнішим лайфхакам, як вирости в Реакторі 💫
Зустрічайте перших героїв!
Каріне Макіян, з івент-менеджера у PR-менеджери
Каріне з нами усього 2 роки, а вже стільки встигла, що ми лише дивуємося 🙂 Під час торішнього карантину Каріне миттєво переорієнтувалась і перетворилася з івент-менеджера на суперпіарника! Як? Зараз усе розповімо!
Саша про Каріне:
О, Каріне — це вічний двигун, людина і пароплав, багаторука та нескінченно працездатна піарниця, завдяки якій слава про Work.ua мчить містами й селами України. Здатність Каріне перемикатися з одного завдання на інше, залишатися в курсі останніх подій і трендів, домовлятися з партнерами однією рукою та давати інтерв'ю іншою — це те, про що Цезар міг тільки мріяти.
У момент настання карантину Каріне миттєво перекваліфікувалася з івент-менеджера в професійного піарника, домовилася про безліч інтерв'ю та коментарів для ЗМІ. Це людина, яка не знає слова «труднощі» та ніколи не зупиняється.
Каріне — той співробітник, який може виконати план на 115%. І це не тому, що план був недостатньо хорошим :) Чи треба ще щось говорити?
Каріне про себе:
Думаю, що найбільше вирости мені допомагає шило, яке зі мною по життю. І ще бажання бути корисною та потрібною. З першого випливає постійна активність, з другого — вибір задач, на які її варто спрямовувати. У Work.ua у мене зрозумілі задачі, але постійно з'являється щось нове та цікаве, це драйвить і вмикає моторчик. Він потрібен, щоб не зупинитися на повному ходу, щоб пам'ятати, що є гірки, і з них легше спускатися, але для цього потрібно спочатку заїхати наверх.
У моїй роботі для мене точно важливе вміння слухати й чути: так наші партнери повертаються самі, скеровують до нас інших, і ми разом придумуємо проєкти.
У березні 2020 року кілька днів було ну дуже страшно: «Що ж я тепер робитиму?!» Заходи скасовували пачками. Було неприємно усвідомлювати, що просто зараз нічого від мене не залежить, хотілося все взяти у свої руки. І я змінила задачі, не змінюючи цілей моєї ролі в компанії. Який «жахливий» збіг, адже можна тепер розповідати про нас не лише на заходах, але і по телеку. І як чудово, що я люблю системність, але сидіти на місці не люблю.
З 2019-го я збільшила кількість заходів, в яких ми беремо участь, при цьому не витративши більше грошей :) А плани перевиконувала на 45% (2019) і 30% (2020). Провела перші іміджеві заходи Work.ua із середньою оцінкою 9,87 і проханнями клієнтів повторити. Допомагала збільшити кількість згадувань сайту у ЗМІ. А спікерів від Work.ua тепер можна почути не лише на IForum, але і на курсах, і на менших за масштабом заходах.
Саша Лєтова, з контент-менеджера в керівники маркетингу
Ох, хто не знає Сашу? Сашу знають усі! І де вона тільки не побувала за 4 роки роботи в компанії! Саша прийшла до нас контент-менеджером, була керівником контенту, HR-маркетологом, і ось від серпня 2020 року вона — керівник напрямку маркетингу!
Артур про Сашу:
Артур у серпні написав чудовий допис про те, чому Саша стала керівником маркетингу. А тут — головні думки.
Професійні навички та досягнення:
- Тисячі статей, новин, дописів та інших текстів для всіх цільових аудиторій: шукачів, роботодавців, працівників і лідерів думок.
- Побудова відділу контенту, альманах Реактора, благодійність у карантин, інтерв'ю телеканалам, вечір друзів філармонії, клуби за інтересами, напрямок HR-маркетингу.
- Знання нюансів роботи сайту, його функціональності та фішок.
А ще Саша, мабуть, краще за всіх відчуває складові культури й соціальної відповідальності компанії.
Особистісні якості:
Проактивність, швидкість, продуктивність. Уміння сперечатися, непофігізм, при цьому і вміння почути іншу точку зору. І здатність до навчання новому: розібратися в програмі, знайти й вивчити потрібний інструмент тощо.
Саша про себе:
Думаю, найважливіше — моє захоплення та повага до компанії, команди й співзасновників. У нас абсолютний збіг за цінностями. Атмосфера, в якій немає страху перед труднощами або керівництвом. З огляду на те, що я завжди була в конфлікті з будь-якою владою (шкільні вчителі, викладачі, студрада), для мене дуже важливо поважати свого керівника. У Work.ua зірки зійшлися. Для мене це не просто робота, а справжнє коло друзів. Я приходжу сюди з радістю. Я абсолютно вболіваю за проєкт і його успішність. Я відчуваю гордість за те, що працюю в такій компанії. Це неабияк надихає та не залишає шансів стояти на місці.
Моє зростання в компанії — це суміш банальної удачі, відсутності рамок, тому що з такою командою та підтримкою ти можеш все, і, напевно, цікавості, яка відчиняє багато дверей.
Професійні навички та досягнення:
Одного разу я носила на голові тацю з великою дерев'яною чашкою, утримуючи рівновагу; якось робила переверт у коридорі, а ще грала в теніс в кабінеті :)
Якщо серйозно, то, думаю, це: невпинний рух, незалежно від виникнення складнощів, відносно швидка здатність вчитися — це про вміння.
Щодо досягнень — я прийшла в компанію у серпні 2016 року на позицію контент-менеджера. За 2,5 роки ми з командою підняли показники відвідуваності ввіреного розділу практично в 3 рази. На якомусь етапі я очолила напрямок контенту. У 2019-му перейшла на посаду HR-маркетолога, попрацювала на позиції 10 місяців, встигла втілити проєкти з благодійності, влаштувати з командою вечірку в філармонії на 600 гостей за 2 тижні, вела кілька внутрішніх проєктів. Написала спільно з колегами 3 альманахи — щорічний збірник звершень і спогадів компанії, написала Книгу новачка — ознайомлювальний посібник для нових співробітників.
Чому Саша вчиться останні пів року?
Пройшла курс репортажної журналістики. За підсумком курсу написала невеликий репортаж. Курс про те, як робити курси. І скоро хтось буде робити курси :) Проходжу курс з продуктової аналітики, дивлюся на курс з маркетингу.