Це серія дописів про майже 30 співробітників, які виросли в нашій компанії за останні рік-півтора. Кожному з них ми поставили два питання: які твої якості та які твої навички допомогли тобі вирости? Про це ж запитали у їхніх керівників.
Дописи виходять раз на тиждень, а останній буде присвячений 7 найпопулярнішим лайфхакам, як вирости в Реакторі :)
Зустрічайте нових героїв!
Сергій Метелиця, з менеджера з продажу в лідери сузір'я
Сергій в компанії більш як три роки та, як ви вже здогадалися, став лідером сузір'я. Завдяки чому?
Олексій про Сергія
Сергій — відкритий, дуже позитивний і товариський. Він розважливий, думає та намагається заглиблюватися в усі питання.
Веде впевнені переговори з клієнтами, і у нього найвищі показники з продажу. Крім того, Сергій прагне розвивати людей в команді та може знайти спільну мову з кожним. Окремо варто сказати про бажання перемагати в акційних перегонах. Уже собаку з'їв на цьому :) Не раз сам займав топові місця, завжди вкладається в командний результат на максимум.
Якось клієнт залишив Сергію відгук, що він «Отакий мужик!» І цим усе сказано! :)
Сергій про себе
Особистісні якості:
Чесність, відкритість, віра в себе і бажання постійно розвиватися.
Ми живемо в досить непростий час: віруси, карантини, велика кількість нових конкурентних напрямків та їхній швидкий розвиток. Але не треба вестися на ці негативні фактори, краще знаходити позитив і користуватися ним. Вірити у свої сили, в сили команди, в силу компанії, показувати стабільний результат та бажання йти вперед. Адже показуючи стабільно хороші результати, залишаючись чесним і відкритим, ти не будеш непоміченим. Не дарма кажуть: «Будь простішим, і люди до тебе потягнуться».
Професійні вміння і досягнення:
Поставивши собі за мету перемогти в акційних перегонах, я наполегливо до цього йшов і таки досягнув бажаного. У наступній акції посів 3 місце (теж непоганий результат для +-100 менеджерів). Коли вже став помічником лідера, швидко завоював авторитет у колег як людина, яка добре підкута в усіх аспектах роботи, розсудливо і чесно міркує, завжди готова простягнути руку допомоги.
Марія Лала, з менеджера з продажу в лідери сузір'я
У мене є знайома HR-менеджерка, яка просто обожнює Машу :) Каже, що Марія про неї піклується, як мама! І завдяки цьому HR вмовила свого керівника купити великий пакет наших послуг. Загалом, Маша крута! А далі читайте подробиці.
Артем про Машу
Маша — доброзичлива і комунікабельна. З нею дуже приємно і цікаво спілкуватися. Упевнений, що будь-який її співрозмовник після бесіди відразу стає другом — так вона вміє завоювати прихильність. Маша — командний гравець. Для неї важливо не тільки досягти власного, а ще й командного результату.
«Я досяг усього — це значить, зупинився в розвитку». Так Маша пояснює, чому важливо постійно покращувати себе і свої навички. Не словом, а ділом: читає бізнес-літературу, ходить на онлайн-тренінги, цікавиться світовими новинами. Поважає і вірить у необхідність критики (зворотного зв'язку), адже так ти дивишся на ситуацію під іншим кутом, тобто самовдосконалюєшся.
Маша про себе
Особистісні якості:
Відповідальність, дисциплінованість, увага до деталей і здатність швидко навчатися. Я багато читаю, постійно прагну дізнаватися щось нове, щоб розвивати себе.
Професійні навички та знання:
У мене індивідуальний підхід до кожного клієнта. Я завжди намагалася зробити більше, ніж від мене очікують, і надавати тільки wow-сервіс (як написано в книжці Тоні Шея «Доставка щастя»). Наприклад, торік в одного з моїх клієнтів була складна і рідкісна вакансія «Спеціаліст SCADA», яку він довго не міг закрити. Десь за тиждень на повторному огляді (кожен менеджер повинен перевірити 3 компанії, 5 вакансій та 5 резюме на день) я знайшла свіже резюме шукача і надіслала клієнту. Йому було приємно, що я не забула про його проблеми.