Це серія дописів про майже 30 співробітників, які виросли в нашій компанії за останні рік-півтора. Кожному з них ми поставили два запитання: які твої якості та навички допомогли тобі вирости? Про це ж запитали у їхніх керівників.
Дописи виходять раз на тиждень, а останній буде присвячений 7 найпопулярнішим лайфхакам, як вирости в Реакторі :)
Зустрічайте нових героїв!
Тетяна Болгарська, з менеджера з продажу в помічники лідера
Таня в компанії 2,5 роки, і команда дуже цінує її за щирість, бажання допомагати й ділитися знаннями, за рух вперед та вгору без зупинки! Що ж посприяло Таніному зростанню?
Артур про Таню
Таня вирізняється своїм бажанням прийти на поміч, знайти рішення в чомусь. Вона цікавиться процесами й хоче стати краще. Щирість і прагнення зростати допомогли їй досягти поточних результатів, а уважність, вміння швидко навчатися та ухвалювати рішення, сміливість допомагають утримувати планку і завойовувати повагу та довіру не тільки всередині команди!
У Тані, безумовно, круті й нешаблонні переговори з клієнтами! Вона вміє з перших секунд привернути людину до себе, вивести на діалог, подружитися і зацікавити.
Таня класно проявляла себе і в організаційних питаннях, дисципліні. Згодом вона стала негласним лідером у колективі, багато радила і багато хто їй довіряв, звертався по допомогу. І це не могло залишитися непоміченим :)
Таня про себе
У плані особистісних якостей на моє кар’єрне зростання вплинуло те, що я не люблю щось наздоганяти в роботі після відставання. Тому я намагаюся дотримуватися певного темпу, щоб потім мати трохи вільного часу і не переживати. Думаю, що з тайм-менеджментом дружу :)
Щодо професійних якостей, то намагаюся підтримувати з клієнтами людське спілкування. Це допомагає і подружитися, і правильну послугу підібрати, і задоволення від роботи отримувати :)
Ганна Круголь, з менеджера з продажу в помічники лідера
2 роки в компанії показали, що Аня — не лише класний менеджер з продажу, але ще і класний командний гравець, який готовий підтримати, допомогти й навчити. А що ще в Ані класного? :)
Юля про Аню
Аня цілеспрямована людина, їй дуже важливо бути в усьому першою і робити свою роботу максимально добре. Вона легко навчається нового, вміє правильно планувати свій час, дуже відповідальна — кожне доручення виконує вчасно і грамотно. Завдяки цьому вона змогла домогтися в роботі успіхів, і це тільки початок! :)
У Анюти майже щомісяця найкращий показник якості переговорів, вона намагається продати максимум послуг кожному клієнту та переводить компанії в ключові. Для мене як для лідера ще дуже важливо, якою вона є помічницею. Аня завжди готова допомогти і мені, і дівчатам з команди, завдяки відповідальності не страшно довірити їй ціле сузір'я.
Аня про себе
Я думаю, мені допомогли вирости цілеспрямованість, велике бажання розвиватися і рухатися вперед. А також комунікабельність та відповідальність, як у нашій цінності «Відповідальність як привілей».
У роботі менеджера важливо дотримуватися високої якості дзвінків, вміти знайти підхід до різних клієнтів, допомагати колегам і, звичайно, не здаватися на шляху до мети. Як?
- Варто оцінити всі свої зусилля, які були докладені раніше.
- Подумати про результат, якого ти досягнеш.
- Сконцентруватися на тому, що ти зможеш собою пишатися, отримувати задоволення від досягнутого і розвиватися далі!
А взагалі, все залежить від того, наскільки важлива для тебе мета.