Це серія дописів про 30 співробітників, які виросли в нашій компанії за останні рік-півтора. Кожному з них ми поставили два запитання: які твої якості та навички допомогли тобі вирости? Про це ж запитали у їхніх керівників.
Дописи виходять раз на тиждень, а останній буде присвячений 7 найпопулярнішим лайфхакам, як вирости в Реакторі :)
Зустрічайте нову героїню!
Олександра Цоток, з менеджера з продажу у помічники лідерів
Саша з нами більш як 2,5 роки, і нещодавно вона стала помічником лідера у сузір’ї Дельфін. До цього Саша працювала в Пегасі, який і надав їй крила для подальшого росту 🚀 Тож ми розпитали про зростання Саші і її саму, і Артура, з яким вона довго працювала, і Сергія, з яким вона працює зараз.
Артур про Сашу
Про Сашу можна говорити днями 🙂 Тільки позитивні емоції. Вона справжня, і це ключова її якість. Як є все, так і говорить, завжди цікавиться чимось додатково.
Вона активна і така ж щира та проста в діалогах із клієнтами. Тому ми знаємо багато прикладів і «крилатих» виразів від неї, та й клієнти її за це дуже люблять.
Я завжди знав, що Саші можна передати й довірити якусь складну компанію для опрацювання. З нею клієнт розкривався з нового для нас боку і багато платив 🙂
У цілому Саша добра, відкрита і завжди готова допомогти безоплатно 😉
Саша — надійна. Їй можна було доручити проконтролювати задачі у сузір’ї або допомогти новеньким розібратися в чомусь. А часто вона робила це сама, так що я навіть і не знав :)
Які у неї професійні вміння? Та це просто Саша, вона унікальна, її переговори, її продажі говорять про те, що вона — професіонал 🤩
Сергій про Сашу
Завдяки своїй відкритості Саша дуже швидко влилась у новий колектив. Саша, як та запальничка, яка і сама ніколи не згасає, і запалює своїм оптимізмом усіх навколо. З перших днів я зрозумів, що на неї можна покластися. Вона старанна, відповідальна, вміє глибоко мислити й аналізувати. Думаю, саме ці якості допомогли їй постійно рухатись уперед і вирости до позиції помічника. Впевнений, вона на цьому не зупиниться.
У роботі Саша завжди показує якості справжнього бійця. Вона не опускає руки навіть у критичних ситуаціях, а бореться до кінця. Вона відкрита до конструктивної критики й швидко розпочинає працювати над помилками. Також одне з ключових умінь Саші — вміння давати якісний, гарний, зрозумілий зворотний зв’язок. Засвідчують це відгуки команди після декількох місяців роботи з нею:
«Саша розумничка, від неї завжди можна отримати підтримку та підказку, і не тільки щодо дзвінків, а взагалі в усьому».
«Саша добре себе проявила: у допомозі не відмовляє ніколи, про дзвінки буквально розжовує і дає багато рекомендацій, її коментарі щодо прослуховування справедливі, щодо спілкування також ніколи не тисне) Взагалі мені Саша сподобалась, вона швидко влилася, ніби від початку була помічником. Молодець вона!)»
«Саша класна! Завжди допоможе, тим паче у мене бувають затупи) Лояльна, оптимістична. Завжди є до чого прагнути, але у неї все вийде!»
Саша про себе
Особисті якості, які вплинули на моє зростання в компанії:
- щирість;
- уміння взаємодіяти з іншими людьми;
- відповідальність;
- цілеспрямованість.
Я завжди говорила те, що я думаю та як бачу ситуацію. Просто була собою :)
Професійні вміння:
Я не боюсь запропонувати чи сказати щось не те під час живого спілкування. Часто ставлю себе на місце клієнта та уявляю, як саме мені б хотілося почути ту чи іншу інформацію. Це й сприяє і виконанню планів та поставлених завдань, і встановленню довірчих відносин із клієнтами.