Ви маєте рацію, якщо подумали що картинка зверху на відгук не дуже схожа. Але вона має зв'язок з тим, що ми зробили з поточним дизайном відгуку.
Це пульти, адаптовані для старшого покоління, що не в змозі впоратися з такою кількістю функцій. Онуки спростили користування, заклеївши другорядні кнопки скотчем, тим самим зробили акцент на головному.
Ще філософ Арістотель помітив, що людина, зіткнувшись з проблемою вибору між рівноцінними речами або подіями, довго вагається і не знає, чому віддати перевагу. А у 1952 році психологами Хіком і Хайманом навіть був сформульований закон, який стверджував:
«Час, необхідний для ухвалення рішення, збільшується зі збільшенням кількості елементів та складності вибору».
То ж тепер стає зрозумілим, чому приховування скотчем кнопок працює — це науково обгрунтоване рішення.
Трошки більше знаючи про психологію ухвалення рішень, давайте разом поглянемо на екран відгуку, який треба було поліпшити.
Мені трошки пульт нагадує 🙂
У нашого застосунку аудиторія широка, і ми не в змозі заклеювати скотчем другорядне для розгублених користувачів. Та й приховувати багато не в наших інтересах. Потрібно елегантніше рішення. Ми використали один із розповсюджених кейсів зменшення кількості елементів — розбили відгук на кроки, по черзі розвʼязуючи питання.
Перший крок
З яким резюме хоче відгукнутись користувач?
Другий крок
Чи потрібен супровідний текст та підписка на схожі вакансії?
Ми даємо змогу вирішувати по черзі, з зменшеною кількістю елементів для вибору, дотримуючись закону Хіка-Хаймана. Тепер відгук виглядає зрозуміліше. Навіть без скотчу 👌