Зараз дуже непростий час для святкування. Але традиції мають залишатися і життя повинно тривати. Формат цього року змінився. Він став більш стриманим — без конфеті, феєрверків та веселої анімації.
Натомість хотілося зробити акцент на єдності, залученості та підтримці — це було головною ідеєю, яку ми вирішили пронести крізь усі матеріали, пов’язані з днем народження, акцією та мерчем.
Маркетингова агенція Банда віднайшла нову національну ідею для України — сміливість. Сміливість — це нова свобода, це єдність, це підтримка.
Бути сміливим зараз — це робити все, що ти можеш.
А Work.ua каже, що ти можеш все.
Тож основною ідеєю нашої концепції стала підтримка цього всеукраїнського бренду. Далі ми повинні були сказати, що нам 16 років. А в акції ми хотіли, щоб усі були сміливими й віддавали. Бо зараз головне — підтримувати одне одного. А найперше — ЗСУ.
Візуальна складова
Звичайно, національна символіка, яка до речі набуває все більшої популярності — виглядає круто. З’явилося багато сенсів, про які раніше не думалось. Мапа України, герб, прапор, кольори, вишиванки тощо.
З’явилася ще одна візуальна складова — піксельна форма ЗСУ. Кожен з нас метафорично ввібрався в цю форму, допомагаючи у різних сферах, і ми вирішили також вдягнути в неї Work.ua, для того щоб кожен, хто підтримує нас та збройні сили, також відчув цю причетність. Так зʼявилася наша футболка «Сміливість».
Сміливість була завжди, як частина ДНК у Work.ua. Бо навіть і з’явився він завдяки сміливості — спробувати створити найкращий сайт пошуку роботи в Україні, — каже співзасновник Work.ua Артур Міхно.
Ось як розповідає про ідею сміливості засновник агенції Банда Павел Вржещь.
Робота над цією футболкою — це співпраця багатьох людей, синергія їхніх ідей, сміливості та любові до України. Антон запропонував піксельній камуфляж, а Артур — об’єднати Сміливість та логотип Work.ua. Мені залишилося тільки все це якось гарно, просто і зрозуміло поєднати. Щоб все це заграло між собою та не було перенасичено сенсами.
Тож мій вибір пав на Тризуб, якій додав жовтий колір та все об’єднав. Потім було потрібно працювати над композицією, щоб все це гарно працювало.
Я вважаю що вийшов дуже простий, гармонійний та насичений сенсами прінт, який нагадує нам про важливе сьогодення та гарно виглядає :) — Дар’я Єрмолова, ілюстраторка.