Яка була проблема
У нашого «Едіку» існувало непорозуміння: контакти самого ресурсу переглядали більше разів, ніж контакти учбових закладів. І замість того, щоб зв’язуватись безпосередньо до закладу, користувачі дзвонили нашим менеджерам.
Що ми зробили
Задача окреслена, нумо працювати. Провели дослідження різних великих проєктів, якими користуються багато людей, та виокремили найбільш вдалий варіант дизайну, що покриває всі наші потреби. Відтепер відкрити всі контакти, тобто будь-яку кількість телефонів та пошту, можливо в один клік.
А якщо блок з контактами користувач вже прогорнув та розгубився в описі закладу, то не складе труднощів знайти потрібну інформацію і в цьому випадку, адже кнопка «Контакти» тепер завжди перед очима.
Як можна було помітити, ми приглушили акценти і тепер менш важливі посилання не привертають до себе багато уваги. Все для того, щоб акцентувати головне.
Також не забули про адаптивність.
Що ми отримали
Зміни в дизайні призвели до зростання відкриття контактів на більш ніж 30%. І, що теж важливо, тепер користувачі краще розуміють, як зв’язатися з освітніми закладами. Спостерігаємо за динамікою й надалі та не плануємо зупинятись на досягнутому.