Цього року перед запуском системи управління наймом ми зробили лендинг, для того щоб краще познайомити користувачів із новим продуктом.
В інтернеті ще не вигадали чогось зрозумілішого за скролінг. Тому ми вирішили не використовувати дивні переходи між інформаційними блоками, а передали інформацію послідовно.
Розділили блоки за кольорами, використовуючи фірмову палітру.
Виділили головне та додали зображення саме тих частин інтерфейсу, про які йдеться. Крупно та з підписами.
Додали ієрархію та бокове меню для легкого пошуку потрібної інформації, бо цей лендинг можна використовувати як посібник — повертатися до нього за потреби. І краще, коли можна побачити зміст та швидко перейти до потрібного розділу.
Якщо у користувача залишилися запитання після перегляду лендингу, то внизу чекає блок зворотного зв’язку, можна заповнити, відправити запитання та отримати відповідь.