Частині роботодавців, що користуються нашою системою управління наймом (СУН або ж ATS), не вистачало можливості налаштувати воронку найму для власних потреб. Тож ми вирішили їм посприяти та запровадити такий функціонал.
Робота почалась з дослідження: провели аналіз того, що є у конкурентів, виділили сильні та слабкі місця їх воронок. Зважаючи на це ми краще зрозуміли, що саме потрібно в нашому випадку.
У процесі роботи вийшло чимало варіантів відображення налаштувань воронки. Ми хотіли знайти рішення, що буде якомога простішим для користувача, інтуїтивно зрозумілим та візуально приємним, не захаращеним зайвими елементами чи кольорами. До того ж потрібно було зробити окремо налаштування воронки найму компанії та вакансії, а значить й відображення мало бути схожим, але мати якісь відмінності.
Що ж вийшло в результаті?
Відображення воронки вакансії в СУН змінилось. Тепер є шестерня для переходу до редагування та, якщо всі етапи найму не поміщаються в ширину контейнера, з’являються стрілки горизонтальної прокрутки.
У нас є бібліотека, де зберігається 30 стандартних етапів найму, які найчастіше використовують рекрутери при роботі з кандидатами. Роботодавець може налаштувати її під свої потреби.
Отже, коли роботодавець заходить всередину налаштувань воронки вакансії, то бачить розділений на дві частини екран. Зліва власне воронка, в якій можна створювати етап з нуля, редагувати назву уже доданих етапів, змінювати порядок. Справа ж відображаються етапи з бібліотеки, які можна легко та зручно додати в нашу воронку.
Воронка компанії побудована та працює точно так само. Але з однією відмінністю — воронка компанії автоматично застосовувається до всіх новостворених вакансій. Воронки уже існуючих вакансій не змінюються.
А ще в межах цього проєкту вдалося запровадити так звані «тости» (англ. «toasts»). Тепер про всі вдалі та не дуже події будуть сповіщати спливаючі в правому нижньому куті віконця.