У такому далекому 2019 році Work.ua запустив свого першого бота в Telegram. Тоді його порівнювали зі статистикою відкриття розсилки на електронну пошту (де, доречі, Telegram став вдвічі ефективнішим каналом). Відтепер у Telegram є новий конкурент — ми запустили бота у Viber.
Минулого разу ми робили перший підхід до дизайну шаблонів для публікації в соціальні мережі Work.ua. Ми розповідали про це раніше.
Яку мову використовувати в побуті чи вдома — то є особисте рішення кожної людини. Залишимо переконання кожного на їх розсуд. Бізнес — інша справа. Тут діють закони ефективності. Той, хто їх порушує, просто гине в конкурентній боротьбі.
Саме з таким посилом ми сьогодні розпочинаємо звертатися до десятків тисяч компаній і пояснювати, чому для бізнесів та і суспільства в цілому перехід на українську мову стратегічно необхідний.
Для цього ми:
- написали новину «Відмовляємося від російської, бо маємо перемогти» з поясненням, чому такий перехід важливий;
- на всіх російськомовних сторінках Work.ua запустили банер з повідомленням, що використання російської небезпечне, і посилання на новину з поясненням чому;
- зробили суперчекліст «Як компаніям перейти на українську»;
- зробили оновлення на сайті Work.ua і тепер виділяємо позначкою з українським прапором усі компанії, що публікують опис і вакансії винятково українською. Таким самим значком позначаємо й українськомовні резюме. Додали заклики перекласти резюме українською всім, у кого воно поки російською;
- цього тижня позбавимося російської версії в нашому застосунку;
- відсьогодні у клієнтській підтримці ми спілкуємося винятково українською. Переходимо на російську, тільки якщо співрозмовник нас сам про це явно попросив;
- продовжуємо рухатися за нашим суперчеклістом переходу компаній на українську і будемо поступово впроваджувати наступні кроки.
Дякую всім, хто допомагав у цьому релізі. І технічно, й емоційною підтримкою.
Разом переможемо!


З релізу першої версії онбордингу пройшло декілька місяців. Ми не марнували часу та проаналізували проведену роботу. Це дало змогу зрозуміли, куди треба рухатись, щоб було ще краще, ніж є.
Зараз дуже непростий час для святкування. Але традиції мають залишатися і життя повинно тривати. Формат цього року змінився. Він став більш стриманим — без конфеті, феєрверків та веселої анімації.
Натомість хотілося зробити акцент на єдності, залученості та підтримці — це було головною ідеєю, яку ми вирішили пронести крізь усі матеріали, пов’язані з днем народження, акцією та мерчем.
Що і навіщо дизайн-бібліотека?
Мабуть, почнемо з пояснення, що це таке і нащо воно потрібно проекту. Коротко кажучи, дизайн-бібліотека — це перелік всіх повторюваних елементів, всіх їх станів, також усі кольори та текстові стилі; їх опис, документація та приклади використання. Такий підхід значно спрощує роботу між дизайнерами всередині команди та їх комунікацію з розробниками. Також наявність бібліотеки дозволяє приділяти більше уваги саме задачі/проекту, уникаючи зайвого клопоту «перестворення» одного й того ж елементу. Тобто процеси стають автоматизованішими та системними.
Традиційно до дня народження Реактора ми робимо дві речі — оновлюємо сайт, додаємо функціональність, якої нам не вистачає або яка нас буде радувати, та збираємо альманах — дайджест того, як пройшов наш рік.
Цього разу ми обрали за тему подорожі або просто шлях. Це мапи, топографічні помітки, маршрути й таке інше. Компанія дотримується свого курсу, розвивається. Це надихнуло нас на таку аналогію. Розповідаємо про наш шлях уперед та вгору.
Альманах в електроному форматі можна завантажити за посиланням або натиснувши на картинку. Друкована версія чекає на вас в офісі компанії, на ресепшені. Приходьте та запитуйте обов’язково!
Робота у Реакторі весь час еволюціонує, і от ми створили команду, що працює над невеликими, але важливими й терміновими задачами. Ці задачі дуже різні як за розміром, так і за впровадженням: може бути щось для продажів, для маркетингу, для продукту тощо. Дотримуючись цінності за цінністю «Весело та цікаво», ми вирішили дати цій команді назву Авангард — на честь передових військових загонів та напрямку творчості початку ХХ сторіччя. Але просто назви нам було замало: Стас запропонував зробити команді лого, а нам просто не терпілося помалювати!
Спочатку ми зробили лого, надихаючись патернами Тюрінгу та квадратом Малевича.
Втім воно вийшло дуже статичне, як для такої динамічної команди. Тоді для натхнення ми взяли більше робіт авангардистів.
Різні кольори, різні форми, непередбачуване розташування. Точно як задачі команди!
Складемо з них першу літеру.
Форму можна спростити до червоного (на честь Реактора) трикутника (на честь літери А). Для цього навіть емоджі є. А можна скільки завгодно ускладнювати — все одно впізнаєш.
З простих форм можна викласти й усю назву.
Тож слава команді Авангарду в Реакторі — важливій та динамічній!
Як було раніше у застосунку? Шукач завантажував його та одразу бачив напівпусту головну сторінку. Ми пропонували ввести посаду та місто, і тільки тоді наш шукач зміг би побачити саме те, що хотів з самого початку — вакансії. Ніяких вказівок чи підказок? Та то не діло! І дизайнерам надійшла задача покращити наявний інтерфейс та життя наших користувачів.
Нещодавно світ побачив оновлений Education.ua. Шок від такої радісної події минув, можна ділитися подробицями процесу. Буде довго, але цікаво :)
Уявіть, перші думки та несміливі підходи до нового дизайну були аж 3 роки тому! І цілих 8 дизайнерів час від часу працювали над цією задачею.