22 травня проєкту Work.ua виповнилося 18 років! Це вік повноліття, сміливості та рішучості до підкорення нових горизонтів. І ми провели цей день під гаслом «Час втілювати Мрії».
Цього року не на часі святкування, тож ми нетипово підійшли до відзначення події та організували захід у форматі конференції для співробітників. Нам швидко вдалось осучаснити актову залу, вправно керуючись цінністю «більше меншими засобами», і запросити підприємців, які створили знакові компанії в нашому місті. Вони поділилися історіями своїх шляхів до втілення мрій.
Вісімнадцять років тому все почалося з Мрії — зробити зручний, швидкий та ефективний сайт з пошуку роботи. Найкращий в Україні.
На шляху до цієї Мрії було зроблено багато роботи. Хрестик до хрестика ми йшли до своєї цілі. Створюючи неймовірної краси візерунок Мрії майбутнього.
Згодом Мрія трансформувалася в щось більше — у цінність допомагати людям і розвивати Україну. Щоб люди знаходили роботу своєї Мрії, а українські бізнеси збирали найкращі команди, що будуватимуть нашу спільну країну майбутнього.
За цей час ми стали абсолютним лідером і за кількістю шукачів які щодня приходять, і кількістю компаній які з нами співпрацюють, і вакансій, що вони розміщують, і відгуків, які люди відсилають на ці вакансії. Бо коли багато вакансій і є з чого вибрати і багато людей, тоді і багато відгуків.
А що таке відгук?
Відгук — це чийсь крок до Мрії. До Мрії завжди треба зробити крок, і відгук — це саме він. Крок до Мрії. Уявіть! За ці вісімнадцять років завдяки Work.ua шукачі надіслали понад 142 млн відгуків!
За 18 років день за днем, місяць за місяцем, рік за роком ми створювали унікальний крутий і дуже важливий для Країни, компаній і людей проєкт. І в цьому візерунку днів, місяців, років кожен з вас легко може знайти свої частинки, свій вклад. А разом вони і створюють найш улюблениий Work.ua — сайт пошуку роботи №1 в Україні.
Зроблено надзвичайно багато! Результати прекрасні! Та точно не час зупинятися. Час привітати Work.ua та одне одного з його 18-річчям!
І рушати втілювати Мрії! Вперед і вгору!
З днем народження, Work.ua! Лети до мрій і далі! ✈️
...12 квітня 2001 року, 23 роки тому народилася компанія “Реактор”.
Сьогодні це все звучить вже як історія. Історія, яку можна досліджувати, роздивлятися в фотографіях (в кого є доступ на фотостейшн), розбирати на події та спогади, реалізовані проєкти і досягнуті результати.
Так само як інші події, які сталися свого часу в історії України та світу в цей день.
12 квітня — цікавезний день, насправді.
- 12 квітня 1912 у Львові вперше була складена пластова присяга. І ця подія вважається офіційним початком Пласту, як організації.
- 12 квітня 1961 космічний корабель "Восток 1" зробив за 108 хвилин 1 віток навколо Землі. І це був перший вдалий політ людини в Космос, який відкрив нову еру технологій для людства.
- 12 квітня 1981 відбувся перший пілотований політ за програмою Space Shutlle і ця подія докорінно змінила історію дослідження космосу.
- 12 квітня 2001 року, розпочала роботу компанія “Реактор”.
Ці та інші історичні події складають певний візерунок Країни та історії, як елементи вишивки, які поєднуються незримими ниточками. Все від чогось почалось. І не завжди цей зв’язок прямий, іноді неочевидний. Та ніщо в нашому світі не виникає з нічого і не зникає нікуди.
Історія Реактору — це ще безліч ниточок у візерунку життя. Ниточок, що поєднують минуле, сучасне і майбутнє. Створюють нашу ДНК.
Реактор народився з мрії. З бажання змінювати світ і робити його краще. Допомагати людям.
“Коли ми з Артуром думали над назвою, Реактор нам сподобався тим, що реактор як такий — то джерело енергії. І от вже 23 роки він дає енергію для безлічі різних проєктів, які допомагають людям. Це круто, і хочу побажати нам, щоб ця енергія не закінчувалася ніколи”, — згадує співзасновник компанії, Андрій Боровик.
За 23 роки Реактор мав багато досягнень, сміливих рішень та крутих результатів! Сьогодні Реактору 23 і ми продовжуємо будувати, шукаємо нові ідеї, зв’язки, рішення. Вивчаємо те, що було, що вже є, мріяти і створювати майбутнє. Щодня.
До речі, цікавий факт: сьогодні в команді Реактору працюють 9 людей, яким 23 роки, як і Реактору :)
Тож вітаю всіх з днем народження компанії, з новою сторінкою нашої спільної історії!
І продовжуємо рух. Разом! До перемоги! В майбутнє!
Вперед і вгору!
P.S.
Ну добре. А тепер, якщо ти з Реактора, — твоя черга привітань і спогадів :) Пригадаєш, яка ниточка тебе найміцніше пов'язує з Реактором? Що перше приходить на думку? Історія, досягнення чи може фото? Давай, додавай особистого в антропологію цих 23 років. Час привітань та коментів настав!
Друзі, 2023 рік добіг свого кінця. Ми вкотре довели свою незламність, стійкість та готовність допомагати одне одному за будь-яких умов. Ми не зупиняємось ні на мить і наша улюблена інціатива «Допомагати людям» стала гарним відображенням того, що ми продовжуємо боротьбу та віримо в Перемогу добра і світла. Тож давайте разом підібʼємо підсумки наших із вами добрих справ.
На Education є потужна команда Алін, які публікують дуже корисні новини про освіту. Гарному текстовому контенту хотілося підібрати не менш гарний візуальне оформлення. І щоб воно було пізнаване. І щоб робилося не надто довго, бо Аліни працюють швидко. Таким рішенням стали ілюстрації у спільній ізометричній проекції. Вдала метафора, фірмова кольорова схема Education.ua — і от що вийшло!
А останні ілюстрації чекають вас у розділі новин на Education.ua.
Цього року, як і зазвичай, на сайті Education стартувала зимова акція для клієнтів. День взимку коротший, а температура нижча — то ж до зимування треба готуватися. Саме тому в головному графічному образі акції освітяни отримують теплі знижки, типографіка нагадує пухкі кучугури, а геометрично витончені звірі зимують проміж святкових фірмових елементів нашого прекрасного освітнього порталу.
«Допомагати людям» — одна з провідних цінностей Реактора, тож ми робимо добрі справи на постійній основі. З початком повномасштабного вторгнення їхня кількість збільшилася в рази, бо зараз ми всією країною працюємо на одну мету — Перемогу України. Про допомогу Work.ua ми розповідаємо у щомісячних звітах на сайті. І все це можливо завдяки нашим неймовірним клієнтам і співробітникам.
Робити донейти вже стало щоденним завданням кожного українця. Але цього року на День захисників і захисниць ми вирішили обʼєднатися і зробити потужний ривок — до свята запустили ініціативу з допомоги військовим.
Про ініціативу
Ми запропонували співробітникам відпрацювати святковий день на користь ЗСУ і перерахувати кошти за один робочий день або іншу посильну суму на допомогу військовим. А щоб помножити цю користь, компанія своєю чергою долучиться до донейтів і подвоїть кожен зроблений внесок. Колеги радо підхопили ініціативу!
Як і кому допомагали
Свої внески учасники спрямовували як конкретним підрозділам, так і волонтерським фондам, але більшість віддавала перевагу адресній підтримці військових. Співробітники підтримали збори на придбання приладів нічного бачення та тепловізорів, генераторів і зарядних станцій, наповнення для аптечок та тактичного спорядження. Донейтили на придбання і ремонт позашляховиків, автівок швидкої допомоги та кейсеваків. Підтримували внесками реабілітацію й лікування поранених військових.
Результати ініціативи в цифрах
- 90 учасників взяли участь в ініціативі.
- 127 внесків було перераховано на потреби військових.
- Понад 135 тис. грн — загальна сума донейтів від співробітників.
- Компанія додала до кожного донейту ще подвоєну суму, тож загальний внесок на допомогу склав більш ніж 400 тис. грн!
Зізнаємось чесно, кількість зроблених внесків вразила навіть Відділ фінансів, але, звичайно ж, тільки приємним чином :)
Дякуємо всім, хто долучився до ініціативи ❤️ Дуже приємно усвідомлювати, що ми разом можемо стати потужною силою, яка допоможе нашим військовим швидше досягти найголовнішої мети!
Разом до Перемоги!🇺🇦
Проєкту Ratatype цього року виповнилося 10 років. Дизайн, який успішно проіснував 10 років, точно можна вважати вдалим, але за цей час накопичилися певні проблеми:
- дизайн відчутно «припав пилом» і відчувався застарілим;
- за 10 років понабиралося різних візуальних підходів, які б хотілося спростити;
- сайт хотілося б зробити прекрасним для людей з обмеженими можливостями;
- розробка нового функціоналу була складною через різні підходи в старих макетах;
- основний функціонал не працював на мобільних пристроях.
Тож ми вирішили зробити абсолютно новий підхід, який би все виправив і став платформою, яку можна було б використовувати якнайменше ще 10 років.
Нещодавно ми зайнялись синхронізацією кольорів між дизайном і фронтендом. Це допомагає зменшити можливість непорозумінь і помилок у комунікації між дизайнерами та розробниками. Використання однакового неймінгу спрощує обмін ідеями і прискорює роботу.
Майже рік тому з'явилась перша версія лендингу для системи управління наймом (СУН) від Work.ua. Це була своєрідна інструкція щодо використання СУН. З часом ми додавали нові функції, відповідно розширювали розділи на лендингу, і згодом він став схожим на мінікнижку. Був ну дуууже великим 📖
Тож настав час переробити структуру, зосередитись на ключових перевагах системи й продемонструвати роботодавцям, чому наша СУН є найкращою. Бо саме вона допомагає ефективно керувати вакансіями та кандидатами, скорочує час пошуку працівників і підвищує якість найму.
Як все почалося і як з цих начерків ми створили неймовірний лендинг — розповідаю 😍