На Education є потужна команда Алін, які публікують дуже корисні новини про освіту. Гарному текстовому контенту хотілося підібрати не менш гарний візуальне оформлення. І щоб воно було пізнаване. І щоб робилося не надто довго, бо Аліни працюють швидко. Таким рішенням стали ілюстрації у спільній ізометричній проекції. Вдала метафора, фірмова кольорова схема Education.ua — і от що вийшло!
А останні ілюстрації чекають вас у розділі новин на Education.ua.
Цього року, як і зазвичай, на сайті Education стартувала зимова акція для клієнтів. День взимку коротший, а температура нижча — то ж до зимування треба готуватися. Саме тому в головному графічному образі акції освітяни отримують теплі знижки, типографіка нагадує пухкі кучугури, а геометрично витончені звірі зимують проміж святкових фірмових елементів нашого прекрасного освітнього порталу.
Проєкту Ratatype цього року виповнилося 10 років. Дизайн, який успішно проіснував 10 років, точно можна вважати вдалим, але за цей час накопичилися певні проблеми:
- дизайн відчутно «припав пилом» і відчувався застарілим;
- за 10 років понабиралося різних візуальних підходів, які б хотілося спростити;
- сайт хотілося б зробити прекрасним для людей з обмеженими можливостями;
- розробка нового функціоналу була складною через різні підходи в старих макетах;
- основний функціонал не працював на мобільних пристроях.
Тож ми вирішили зробити абсолютно новий підхід, який би все виправив і став платформою, яку можна було б використовувати якнайменше ще 10 років.
Частині роботодавців, що користуються нашою системою управління наймом (СУН або ж ATS), не вистачало можливості налаштувати воронку найму для власних потреб. Тож ми вирішили їм посприяти та запровадити такий функціонал.
Нещодавно ми підретинели логотипи компаній на головній Work.ua. Ця сторінка найчастіше зустрічає наших користувачів, тому важливо, щоб вона виглядала якнайкраще.
На перший погляд все виглядає доволі просто, що може бути складного у зміні одних зображень на інші. Проте це далеко не так, потрібно було врахувати багато нюансів та нічого не зламати.
Як результат, власники ретина моніторів та смартфонів більше не будуть страждати від недостатньо чіткого зображення. Насправді, це не єдиний плюс цього оновлення. Дизайнери будуть витрачати меньше часу на підготовку логотипа, адже потрібно лише одне зображення, замість двох.
Цього року перед запуском системи управління наймом ми зробили лендинг, для того щоб краще познайомити користувачів із новим продуктом.
В інтернеті ще не вигадали чогось зрозумілішого за скролінг. Тому ми вирішили не використовувати дивні переходи між інформаційними блоками, а передали інформацію послідовно.
Результати пошуку — це найголовніший розділ на Work.ua. З цією сторінкою на сайті або екраном в застосунку користувачі стикаються найчастіше. Тому ми намагаємося змінювати її обережно та через АБ-тестування.
Цього року ми приділяли увагу покращенню рекомендування вакансій шукачам та персоналізації видачі пошукових результатів. Одна з типових практик покращення видачі — це можливість прибрати результати, які не відповідають потребам або не цікаві.
Цього року, як і зазвичай, на сайті Education стартувала зимова акція для клієнтів. Ми хотіли додати трохи різдвяного настрою в цей час, тож темою цьогорічної акції став Щедрий вечір. Це свято обросло багатьма традиціями та звичаями, що ми і намагалися передати у графіці до акції, і ось що вийшло.
Яка була проблема
У нашого «Едіку» існувало непорозуміння: контакти самого ресурсу переглядали більше разів, ніж контакти учбових закладів. І замість того, щоб зв’язуватись безпосередньо до закладу, користувачі дзвонили нашим менеджерам.