Вісімнадцять років тому все почалося з Мрії — зробити зручний, швидкий та ефективний сайт з пошуку роботи. Найкращий в Україні.
На шляху до цієї Мрії було зроблено багато роботи. Хрестик до хрестика ми йшли до своєї цілі. Створюючи неймовірної краси візерунок Мрії майбутнього.
Згодом Мрія трансформувалася в щось більше — у цінність допомагати людям і розвивати Україну. Щоб люди знаходили роботу своєї Мрії, а українські бізнеси збирали найкращі команди, що будуватимуть нашу спільну країну майбутнього.
За цей час ми стали абсолютним лідером і за кількістю шукачів які щодня приходять, і кількістю компаній які з нами співпрацюють, і вакансій, що вони розміщують, і відгуків, які люди відсилають на ці вакансії. Бо коли багато вакансій і є з чого вибрати і багато людей, тоді і багато відгуків.
А що таке відгук?
Відгук — це чийсь крок до Мрії. До Мрії завжди треба зробити крок, і відгук — це саме він. Крок до Мрії. Уявіть! За ці вісімнадцять років завдяки Work.ua шукачі надіслали понад 142 млн відгуків!
За 18 років день за днем, місяць за місяцем, рік за роком ми створювали унікальний крутий і дуже важливий для Країни, компаній і людей проєкт. І в цьому візерунку днів, місяців, років кожен з вас легко може знайти свої частинки, свій вклад. А разом вони і створюють найш улюблениий Work.ua — сайт пошуку роботи №1 в Україні.
Зроблено надзвичайно багато! Результати прекрасні! Та точно не час зупинятися. Час привітати Work.ua та одне одного з його 18-річчям!
І рушати втілювати Мрії! Вперед і вгору!
З днем народження, Work.ua! Лети до мрій і далі! ✈️
Нещодавно ми зайнялись синхронізацією кольорів між дизайном і фронтендом. Це допомагає зменшити можливість непорозумінь і помилок у комунікації між дизайнерами та розробниками. Використання однакового неймінгу спрощує обмін ідеями і прискорює роботу.
Майже рік тому з'явилась перша версія лендингу для системи управління наймом (СУН) від Work.ua. Це була своєрідна інструкція щодо використання СУН. З часом ми додавали нові функції, відповідно розширювали розділи на лендингу, і згодом він став схожим на мінікнижку. Був ну дуууже великим 📖
Тож настав час переробити структуру, зосередитись на ключових перевагах системи й продемонструвати роботодавцям, чому наша СУН є найкращою. Бо саме вона допомагає ефективно керувати вакансіями та кандидатами, скорочує час пошуку працівників і підвищує якість найму.
Як все почалося і як з цих начерків ми створили неймовірний лендинг — розповідаю 😍
Частині роботодавців, що користуються нашою системою управління наймом (СУН або ж ATS), не вистачало можливості налаштувати воронку найму для власних потреб. Тож ми вирішили їм посприяти та запровадити такий функціонал.
Нещодавно ми підретинели логотипи компаній на головній Work.ua. Ця сторінка найчастіше зустрічає наших користувачів, тому важливо, щоб вона виглядала якнайкраще.
На перший погляд все виглядає доволі просто, що може бути складного у зміні одних зображень на інші. Проте це далеко не так, потрібно було врахувати багато нюансів та нічого не зламати.
Як результат, власники ретина моніторів та смартфонів більше не будуть страждати від недостатньо чіткого зображення. Насправді, це не єдиний плюс цього оновлення. Дизайнери будуть витрачати меньше часу на підготовку логотипа, адже потрібно лише одне зображення, замість двох.
Наш Senior Flutter розробник Андрій не тільки провів чудовий курс для початківців у Flutter, а й написав про нього не менш чудову статтю на Dou.ua 💪
Щодня ми працюємо над тим, щоб Work.ua ставав зручнішим як для шукачів, так й для роботодавців. Тому в систему управління наймом (СУН — це власна ATS Work.ua) додали нову функцію — призначення зустрічей. Роботодавець зможе призначати зустріч з кандидатом, не виходячи з Work.ua!
Цього року перед запуском системи управління наймом ми зробили лендинг, для того щоб краще познайомити користувачів із новим продуктом.
В інтернеті ще не вигадали чогось зрозумілішого за скролінг. Тому ми вирішили не використовувати дивні переходи між інформаційними блоками, а передали інформацію послідовно.
Результати пошуку — це найголовніший розділ на Work.ua. З цією сторінкою на сайті або екраном в застосунку користувачі стикаються найчастіше. Тому ми намагаємося змінювати її обережно та через АБ-тестування.
Цього року ми приділяли увагу покращенню рекомендування вакансій шукачам та персоналізації видачі пошукових результатів. Одна з типових практик покращення видачі — це можливість прибрати результати, які не відповідають потребам або не цікаві.