Колись ми робили підхід до оновлення діаграм. Зробили шаблон, прискорили їх створення у багато разів. Створення такої діаграми стало займати не більш як 2 хвилини. Це лягло в основу наступних подібних задач.
У такому далекому 2019 році Work.ua запустив свого першого бота в Telegram. Тоді його порівнювали зі статистикою відкриття розсилки на електронну пошту (де, доречі, Telegram став вдвічі ефективнішим каналом). Відтепер у Telegram є новий конкурент — ми запустили бота у Viber.
Минулого разу ми робили перший підхід до дизайну шаблонів для публікації в соціальні мережі Work.ua. Ми розповідали про це раніше.
Яку мову використовувати в побуті чи вдома — то є особисте рішення кожної людини. Залишимо переконання кожного на їх розсуд. Бізнес — інша справа. Тут діють закони ефективності. Той, хто їх порушує, просто гине в конкурентній боротьбі.
Саме з таким посилом ми сьогодні розпочинаємо звертатися до десятків тисяч компаній і пояснювати, чому для бізнесів та і суспільства в цілому перехід на українську мову стратегічно необхідний.
Для цього ми:
- написали новину «Відмовляємося від російської, бо маємо перемогти» з поясненням, чому такий перехід важливий;
- на всіх російськомовних сторінках Work.ua запустили банер з повідомленням, що використання російської небезпечне, і посилання на новину з поясненням чому;
- зробили суперчекліст «Як компаніям перейти на українську»;
- зробили оновлення на сайті Work.ua і тепер виділяємо позначкою з українським прапором усі компанії, що публікують опис і вакансії винятково українською. Таким самим значком позначаємо й українськомовні резюме. Додали заклики перекласти резюме українською всім, у кого воно поки російською;
- цього тижня позбавимося російської версії в нашому застосунку;
- відсьогодні у клієнтській підтримці ми спілкуємося винятково українською. Переходимо на російську, тільки якщо співрозмовник нас сам про це явно попросив;
- продовжуємо рухатися за нашим суперчеклістом переходу компаній на українську і будемо поступово впроваджувати наступні кроки.
Дякую всім, хто допомагав у цьому релізі. І технічно, й емоційною підтримкою.
Разом переможемо!
На сайті Work.ua ми давно змінюємо оформлення до свят та інших значущих подій. Але на жаль, наш застосунок тривалий час залишався осторонь. Настав час це виправляти! 😉
Але як зробити так, щоб оформлення в застосунку коректно відображалось на всіх екранах телефонів? Різна діагональ, роздільна здатність, розміри екранів — усі ці параметри мають бути враховані, щоб оформлення виглядало так, як задумано.
З релізу першої версії онбордингу пройшло декілька місяців. Ми не марнували часу та проаналізували проведену роботу. Це дало змогу зрозуміли, куди треба рухатись, щоб було ще краще, ніж є.
Зараз дуже непростий час для святкування. Але традиції мають залишатися і життя повинно тривати. Формат цього року змінився. Він став більш стриманим — без конфеті, феєрверків та веселої анімації.
Натомість хотілося зробити акцент на єдності, залученості та підтримці — це було головною ідеєю, яку ми вирішили пронести крізь усі матеріали, пов’язані з днем народження, акцією та мерчем.
Ви маєте рацію, якщо подумали що картинка зверху на відгук не дуже схожа. Але вона має зв'язок з тим, що ми зробили з поточним дизайном відгуку.
Сьогодні, 22 травня Work.ua виповнюється 16 років. Все якось неймовірно співпало і зійшлося в цьому році майже в одну точку: перехід проекта у дорослий вік, війна, найбільші потрясіння для команди і бізнесу. А разом з цим неймовірне відчуття єдності, незламності й впевненості, що ми вистоїмо і переможемо! Це все частинки пазлу — нового майбутнього, що збирається на наших очах. Нових нас, нової Країни.
Традиційно в пості про день народження ми ділилися тим, скільки всього було зроблено та досягнуто за рік. Та зараз інший настрій та думки. Тож не хочеться просто за формою згадувати зроблене. А от трішки задуматися в день народження о сенсах які навколо нас і про майбутнє — ідеальний момент.
Сьогодні лого Work.ua на сайті перетворилося на «Сміливість»
Бо саме вона — «сміливість» вже стала частиною кожного з нас. Навіть не стала, а була, просто зараз ми всі краще починаємо усвідомлювати її.
Сміливість була завжди, як частина ДНК у Work.ua. Бо навіть і з’явився він завдяки «сміливості» — спробувати створити найкращий сайт пошуку роботи в Україні.
Народжувався Work.ua в офісі Реактора, в якому ми зробили дві червоні стіни — і це теж було доволі сміливе рішення. Кожен відвідувач дивувався такому рішенню і ставив під сумнів, а ми навпаки з подвоєною енергією та натхненням працювали.
А скільки ще потім ми згенерували сміливих ідей та прийняли сміливих рішень, які змінювали ринок та формували тренди — не один десяток, а може й сотень: першими запустили монетизацію вакансій, перестали працювати з МЛМ-никами, перейшли на українську як усталену, заборонили розміщення російським компаніям ще 4 роки тому. Навіть з рекламою ми не боялися експериментів і зняли в одному з роликів засновника Jooble — одного з наших конкурентів.
Сміливість — вона надихає. Вона дає енергію. Вона про розвиток. Вона про допомогу.
Сміливість віддавати
Зараз, коли розпочалася війна ми як і всі українці максимально відчули в собі ще одну сміливість — сміливість віддавати. Звичайно, це сильно відбилося і на всьому, що з першого дня ми всі разом робили в Work.ua. Ми багато допомагали і віддавали, що могли. Туди, де потрібніше.
Так, ми не мілітарний проект і більшість з нас не знається на військовій справі. Але у свій день народження Work.ua теж «одягнув піксель» і запускає найсміливішу акцію за всі часи — «100% всіх оплат на ЗСУ». Саме так ми вирішили відсвяткувати день народження Work.ua. Запросити всі компанії з якими ми працювали ці 16 років привітати нас покупкою будь-яких послуг, а ми всі оплати, що отримаємо протягом святкового тижня передамо на допомогу бійцям на фронті (в залежності від того, скільки зберемо ще вирішимо куди та як).
Ось такий він вийшов, 16 день народження Work.ua.
Вітаємо всіх причетних — всіх, хто робив і робить цей чудовий проект, наших партнерів, друзів, а також, звичайно, всіх клієнтів та користувачів з якими ми були разом ці 16 років.
З днем народження, улюблений Work.ua.
Ти чудовий і сміливий! І в тебе все буде добре!
Ти Зможеш Все!
Що і навіщо дизайн-бібліотека?
Мабуть, почнемо з пояснення, що це таке і нащо воно потрібно проекту. Коротко кажучи, дизайн-бібліотека — це перелік всіх повторюваних елементів, всіх їх станів, також усі кольори та текстові стилі; їх опис, документація та приклади використання. Такий підхід значно спрощує роботу між дизайнерами всередині команди та їх комунікацію з розробниками. Також наявність бібліотеки дозволяє приділяти більше уваги саме задачі/проекту, уникаючи зайвого клопоту «перестворення» одного й того ж елементу. Тобто процеси стають автоматизованішими та системними.